Met de Remote Support tools van ISL Online heb je de beschikking over een 4-in-1 product-suite waarmee je veilige internet- en communicatiemogelijkheden kunt aanbieden. De interne helpdesk zet ISL Online in om op afstand een computer over te nemen (Windows, Mac, Linux), en om op die manier technische hulp op afstand te bieden dan wel een probleem op te lossen zonder de collega’s te hoeven bezoeken.
Tevens kun je ISL Online gebruiken om unattended computers op afstand te benaderen, bijvoorbeeld voor onderhoudswerkzaamheden of voor thuiswerk situaties. Daarnaast heb je nog modules in het pakket waarmee je live business chat integreert met je website, en waarmee je live webinars of online bijeenkomsten kunt realiseren.
De producten van ISL Online staan erom bekend dat zij gemakkelijk worden geïnstalleerd, technologisch vooruitstrevend zijn en bovenal voordelig geprijsd zijn. Hiermee is het voor ieder bedrijf, van MKB tot Enterprise, mogelijk om op een gemakkelijke en veilige manier verbinding te maken tussen PC’s, en om samen te werken.
ISL Online’s Hosted Service is gebaseerd op cloud computing-technologie die een 24/7 beschikbaarheid van de dienst waarborgt – altijd en overal. De Self-Hosted Server Licentie is als alternatieve optie beschikbaar voor organisaties die volledige onafhankelijkheid en controle willen hebben over het systeem. In dit geval lopen alle verbindingen via een server in de eigen organisatie.